6

SUMMERTIME, SUMMERTIME, SUMSUMSUMMERTIME! CHECK HET LEEM WONEN MAGAZINE OOK ONLINE www.leemwonen.nl/ leem-wonen-magazine Op de redactie van het LEEM WONEN Magazine – Hét Business Bulletin voor de interieurbranche – is dat niet anders. Deze editie vol kleur, mooie verhalen en nieuwe collecties, gaf ons bij ‘the making of’ al heel veel energie. En wij hopen die positieve ‘vibes’ natuurlijk ook aan jou over te brengen! CONSUMER WATTES?? Deze editie SS22 kreeg het tongstruikelende thema Consumer Consciousness. Ik hoor je denken…. Consumer wattes?? Consumer Consciousness. Oftewel consumentenbewustzijn. Als ondernemer moet je je organisatie, producten en diensten nu eenmaal blijven afstemmen op de behoeften van de klanten. En die veranderen nog wel eens. Een interessant en actueel onderwerp, ook binnen onze branche. Je kunt er meer over lezen in onder andere de rubriek BUSINESS. NIEUW! EDITORS’ CHOICE Mijn selectie kunst-& design objecten voor deze editie. Zit er wat voor je bij? Bekijk het op blz.36 en 37 HERDEFINIËREN Traditiegetrouw presenteren productontwerpers in de eerste helft van het jaar hun zogenaamde Spring/Summer Collecties. Ik vond het opvallend te zien, dat veel toonaangevende merken in samenwerking met internationale ontwerpers Jouw collectie of kunstwerk op de cover van de volgende editie? Stuur een mail naar info@leemwonen.nl! herinterpretaties van eerdere design iconen lanceerden. En daarbij herdefinieerden zij dan bijvoorbeeld het gebruikersgemak anno nu. Ik vroeg me af: hoe zou ik mijzelf kunnen herdefiniëren? Hercreëren. Welke aandachtspunten zou ik waarnemen? In welke richting zou ik bewegen? Richting creativiteit, I suppose. Letterlijk creëren. Hm. Dat ga ik nog even aan de binnenkant van m’n ogen bekijken….. Na een in alle opzichten grijze- en sombere start van het nieuwe jaar, is het dan eindelijk zover: de natuur ontspruit en ik eigenlijk ook. Waar nieuw leven ontwaakt, trek ik er ook weer glunderend (en zonder mondkap!) op uit. Uit de theaters klinkt gelach. Musea openen toffe tentoonstellingen en de terrassen zijn weer vol…. We hebben de zomer in onze bol! In zekere zin zou je deze nieuwe editie van het LEEM WONEN Magazine ook een herdefinitie kunnen noemen. Er is gesleuteld aan zowel de inhoud als de lay out, en we zijn weer iets dichter bij onze ‘kern’ gekomen: zorgvuldig geselecteerde nouveautées, interessante wetenswaardigheden en een flinke dosis inspiratie op het gebied van Luxueus, Exclusief En Mooi wonen. Veel lees- en kijkplezier en een hele fijne summertime! Mascha Ekkel, Hoofdredacteur 6

7 Publizr Home


You need flash player to view this online publication