2

EDITORIAL Beste lezer, Voor je ligt het spiksplinternieuwe LEEM WONEN Magazine, hét Business Bulletin voor de interieur- & kunstbranche. Waar de Blogazine van LEEM WONEN vooral liefhebbers inspireert met noviteiten en trends, geeft het Magazine meer een inkijkje in de zakelijke kant van de branche. Hierin publiceren we vooral inhoudelijke- en thema gerelateerde verhalen met betrekking tot business ontwikkeling. Tevens integreren we de artikelen van de print versie in de Blogazine. Hierdoor maken we optimaal gebruik van de behoefte van de lezer, die meer verdieping, dynamiek en interactie wil, door middel van kliks in de artikelen naar verdiepende achtergronden, en onderlinge links naar verbindende content. Daarbij biedt de online versie voortdurende actualiteit door nieuwe content. De print uitgave geven we gericht en exclusief uit binnen ons netwerk. De cover voor deze editie, inclusief de banner op deze pagina, is ontworpen door Lenie van den Bulk, beeldend kunstenaar en socioloog. In haar kunstwerken heeft Lenie een een sterk persoonlijk idioom ontwikkeld dat in eerste instantie moeilijk te plaatsen is. Bekijk je echter ouder werk van haar, dan zie je dat Lenie een brug heeft geslagen tussen het vooroorlogse Duitse en Nederlandse expressionisme, en het werk van verschillende Amerikaans abstract-expressionisten. Haar schilderijen beschikken over een eigen beeldtaal en hebben zich ontwikkeld tot autonome, complexe, maar heldere beelden. Het thema van dit  WONEN Magazine – Hét Business Bulletin voor de kunst- & interieurbranche is Online Presence. Met een aantal partijen bespraken we wat online presence voor hen betekent. Voor ondernemers en bedrijven is online presence een geweldige kans om - tegen relatief lage kosten - potentiële klanten en samenwerkingspartners te bereiken. Met een combinatie van interactieve websites, gerichte posities in zoekmachines, e-commerce en eigen social mediakanalen, waarin bezoekers het initiatief kunnen nemen voor communicatie, kunnen we de gewenste verbinding maken. Maar hoe ga je om met deze veranderingen? Hoe voorkom je dat je bent uitgespeeld of jouw marges kleiner worden? Hoe maak je nieuwe klanten? En waar leg je de focus? Lees er alles over in deze editie! Heb je een goed verhaal dat aandacht verdient? Wil je een effectief podium voor jouw product(en)? Wil je publiek bereiken dat echt geïnteresseerd is? Stuur dan direct een email naar info@leemwonen.nl! Wij wensen je heel veel leesplezier! Warme groet van de redactie, Mascha, Anouk, Ruud en Margreet

3 Publizr Home


You need flash player to view this online publication