9

“ER IS DUIDELIJK GOED GESLEUTELD, MAAR VOOR BESTENDIG BELEID ZIJN VEEL VRAGEN NOG ONBEANTWOORD” Hoewel de belangrijke evenementen en beurzen in de keuken- en interieurbranche werden afgeblazen, was er door die toenemende vraag nog altijd geen behoefte aan extra online middelen. En toch kwam daar verandering in…. VAN FYSIEK NAAR HYBRIDE Want in oktober werd in Nederland een tweede golf vastgesteld, gevolgd door een verzwaarde lockdown. Rainier: “Pas toen hebben we echt na moeten denken over een nieuwe vorm van klantbediening en -beleving. Ten aanzien van de persoonlijke bediening zijn we onze klanten keuzes gaan geven: live in de flagshipstore, een adviseur ‘aan huis’ of een virtueel gesprek. En voor wat betreft de klantbeleving hebben we extra online kanalen ingezet, zoals inspirerend beeldmateriaal op Pinterest, persoonlijke ervaringen van eindgebruikers in de vorm blogs en ‘binnenkijkers’ op onze website, én online events met trendupdates.” ONLINE PRESENCE EN ONLINE ENGAGEMENT Aan de online zichtbaarheid van SieMatic is in de afgelopen maanden duidelijk goed gesleuteld en veel meer dan ooit vindt online engagement plaats als onderdeel van de totale klantbeleving. Rainier: “In de toekomst zal de klant veel vaker hybride worden bediend en dus zullen wij daar bestendig beleid op gaan vormen.” Dat roept natuurlijk nieuwe vragen op, zoals: hoe kun je als organisatie een goed werknemerswelzijn waarborgen? En hoe zorg je ervoor dat alle betrokkenen zich verbonden blijven voelen? Hoe waarborg je leiderschap op afstand? En wat wordt de functie van een kantoor en een winkel? Wellicht onderwerp van gesprek in een volgende editie! Het beeldmateriaal betreft voorbeelden van een Pin op het Pinterest account van LEEM WONEN, een trend-pagina uit het Online Lifestyle Event en een pagina uit het Webinar Product News. 9

10 Publizr Home


You need flash player to view this online publication