“EFFECTIEVE NETWERKEN ZORGEN VOOR GROEI - DAAR HEBBEN WE ALLEMAAL BAAT BIJ” BENUT KANSEN VOOR (HER)POSITIONERING Na de ervaringen rondom de pandemie is imm cologne de ideale plek voor bedrijven om hun positie in de markt te inventariseren en voor bezoekers om hun bestaande partners uit te dagen. Wat werkte er goed in de pandemie? Op welke supply chains kon ik vertrouwen? Welke partners hebben mij geholpen en welke nieuwe partners heb ik nodig? Dit is dé kans voor een herpositionering. Face-to-face gesprekken zullen de basis leggen voor toekomstige innovaties. Een extra goede reden om in januari naar imm cologne te gaan! MAAK KENNIS MET DE MARKT EN Z’N SPELERS “We hebben allemaal baat bij een (internationale) dialoog”, zegt Claire Steinbrück, directeur van imm cologne. Datscheptkansen voor handelspartners. Als je succesvol wilt zijn, moet je de markten en zijn spelers kennen én profiteren van kansen. Door de jaren heen blijkt, dat de kwaliteit van zowel de deelnemers als de bezoekers van imm cologne toeneemt”, legt Steinbrück uit. Voor wat betreft het nieuwe jaar verwacht het team onder leiding van Matthias Pollmann en Claire Steinbrück wederom tal van nationale en internationale topbeslissers uit de detailhandel en de wereld van interieurprofessionals. DAS (APPARTEMENT) HAUS Das Appartement HAUS toont in 2022 twee exclusieve appartementen plus verschillende gemeenschappelijke ruimtes: verschillende oplossingen voor privéwoningen met badkamer, keuken en ruimtes voor werken, ontmoeten of loungen. De ontwerpers Kate Booy, Joel Booy, Luca Nichetto en Sebastian Herkner passen een breed scala aan producten toe om een verscheidenheid aan stijlen te laten zien op de verschillende niveau’s van Das Appartement HAUS. Sebastian Herkner, Best Designer of the Year (EDIDA, 2020) en ontwerper van de co-living ruimtes in Das Appartement HAUS 2022. ”Uiteraard vind ik het geweldig om weer onderdeel uit te maken van imm cologne en om dit project samen met andere ontwerpstudio’s te doen. Het was zéker uitdagend om onze ideeën op virtuele wijze uit te wisselen, maar omdat we elkaar door de jaren heen steeds op beurzen ontmoetten en zodoende goed hebben leren kennen, kwamen we tot een fantastisch resultaat. Design is communiceren met alle zintuigen. Dat kan niet zonder een fysieke wereld. Ons concept voor Das Appartement HAUS illustreert dat op een heel benaderbare manier”, aldus Herkner. www.imm-cologne.com 23
24 Publizr Home